Expoints feedback software en dashboard

Meer dan 5 jaar geleden zijn we gezamenlijk gestart met de ontwikkeling van onze feedback management software en het Expoints feedback dashboard is daar later bijgekomen. Het Dashboard is het centrale punt waar alle feedback van klanten binnenkomt. Er is een aantal standaard tabbladen beschikbaar, maar onze kracht zit in de maatwerkoplossingen.

De standaard startpagina van het dashboard is opgebouwd uit een drietal panelen waarin je in 1 oogopslag kunt zien hoe het staat met de respons en de scores van de belangrijkste parameters. 
Bijvoorbeeld de NPS, CES of Algemene waardering.

Opdrachtgevers van Expoints zijn o.a. ANWB, Bol.com, Eneco, Nationale-Nederlanden en Remeha. Deze bedrijven maken gebruik van het Expoints Dashboard om continu het klantenthousiasme te volgen en te verbeteren. Het dashboard geeft realtime een overzicht van het klantenthousiasme op de verschillende processen en/of producten.

DataLeaf verzorgt alle nieuwe ontwikkelingen en het technisch beheer van het dashboard. Middels 3 wekelijkse sprint wordt voortdurend gewerkt aan de optimalisatie van het innovatieve dashboard.

We hebben recent de samenwerking verlengt met minimaal 7 jaar, waar we samen erg trots op zijn.


“Dataleaf is al 5 jaar onze ideale technisch partner voor het Expoints Dashboard.”

marcel_9d515461c7908902dec315a311ac97c7 (1)
Marcel Rosbergen
Expoints