Coördinerend servicedesk medewerker

We zoeken een ervaren coördinerend servicedesk medewerker. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheer en de service van onze SAAS-softwareoplossing. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor het aansturen van ons onderhoudsteam, momenteel 3 medewerkers groot. Je werkt als 4e persoon eveneens actief mee in het team. Je werkt intensief samen met onze partners, klanten en ontwikkelteams. Jouw verantwoordelijkheden zijn de continuïteit van onze interne en externe diensten te waarborgen, issues en verzoeken oppakken en oplossen. Daarnaast speel je een rol in het onderbrengen van nieuwe oplossingen van de ontwikkelteams naar de servicedesk.

We zoeken een medewerker die:
  • Ruime ervaring heeft op een servicedesk
  • Eerder een team heeft aangestuurd en in staat is de werkzaamheden in het onderhoudsteam te coördineren
  • Klantgericht is en duidelijk en goed communiceert
  • Ervaring heeft met systemen als Azure Devops, Jira en Topdesk
  • Goed kan samenwerken met andere ontwikkelteams en beheerders
  • Een technische achtergrond heeft (als ontwikkelaar of beheerder)
  • In staat is goed te rapporten aan stakeholders conform ons managementsysteem
  • Mee kan denken in het opstellen van passende procedures in ons ISMS
  • Servicelevels kan definiëren en naleven
  • Snel dingen begrijpt en oppakt
  • Een pro-actieve houding heeft
  • Bruggen kan slaan
  • Goed is in het onderkennen van problemen en het vinden van passende oplossingen
  • In staat is om klanten goed te woord te staan in woord en geschrift
  • Geen 9-5 mentaliteit heeft
  • De Nederlandse taal vloeiend spreekt

Wat verwachten wij:

Je bent analytisch, pro-actief, enthousiast, communicatief vaardig en houdt van aanpakken. Je bent handig met software systemen en je hebt enige kennis van systeembeheer. Problemen los je zelfstandig op, maar communiceert open en intensief met ontwikkelaars, beheerders en klanten.
Enige programmeerervaring is wenselijk, vooral kennis van HTML5, CSS en SQL zijn een pré.  
Je bent bereid om op belangrijke momenten een extra inspanning te leveren om taken af te kunnen ronden.

Het is een pré als:

  • Je een afgeronde hbo-opleiding hebt
  • Je kennis van ITIL hebt
  • Je ervaring hebt op een servicedesk voor een SAAS-dienstverlener
  • Je ervaring hebt met Scrum
  • Je ervaring hebt met het beheren van een hosting infrastructuur, gebaseerd op Windows
  • Je ervaring hebt met SQL Server en SQL Server Reporting Server
  • Je ook ervaring hebt met het ontwikkelen van softwareoplossingen met .Net en Angular
  • Je gevoel hebt voor security

Wat bieden wij:

  • Een informele en prettige werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatieven en ideeën;
  • Een duidelijke focus op persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Werken met de nieuwste technologieën, op uitdagende projecten voor aansprekende klanten;
  • Collega's die jouw passie voor het vak en de technologie delen;
  • Prima salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Studeren en het behalen van relevante certificaten wordt gestimuleerd en vergoed;
  • Flexibiliteit ten aanzien van werktijden

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Werk vanuit huis mogelijkheden
  • Pensioen (grotendeels betaald door werkgever)
  • Vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen
  • In de pauze tafeltennissen of op de x-box
  • Vrijdagmiddagborrel

Mocht je nog vragen hebben naar aanleiding van deze vacature, neem dan telefonisch contact op met Elvira Lindström 076-5814100 of via email: elindstrom@dataleaf.nl

 

 
 
Solliciteer naar deze vacature

vacature@dataleaf.nl