Direct naar content

Doeltreffende digitale formulieren

Jouw eigen digitale formulieren maken, beheren en analyseren

Dankzij onze formulieren tool maak je ook zonder IT-kennis de beste formulieren voor jouw doel. Door de intuïtieve opzet kunnen deze van eenvoudig tot zeer uitgebreid worden opgezet.

Neem contact op
digitale formulieren

Jouw eigen digitale formulieren tool

  • Snel en simpel in opzet en gebruik
  • Design in eigen huisstijl (HTML en CSS)
  • Realtime statistieken voor zorgvuldige analyses
  • Responsive design, dus geschikt voor alle typen beeldschermen

Digitale formulieren

Geen gehannes met losse papieren of zwaar geprogrammeerde formulieren meer. Digitale formulieren zijn de uitkomst: ze verhogen de kwaliteit van het werk en leveren tijdwinst op. Dankzij onze online editing tool kunt u snel en simpel een formulier opbouwen. De uitgebreide condities zorgen ervoor dat formulieren ‘slim’ zijn en zichzelf aanpassen, zelfs bij veel condities en validaties. Iedere soort vraag is mogelijk, van meerkeuzevragen tot open en gesloten vragen. Door de koppeling met externe systemen zoals je administratieve software zijn de formulieren door middel van realtime statistieken eenvoudig analyseerbaar. Binnen no time kun je de effectiviteit van de formulieren bekijken en de gegevens direct verwerken in je administratieve systeem. Daarnaast staan veiligheid en het beschermen van persoonsgegevens bij ons hoog in het vaandel. Onze digitale formulierentool heeft de externe veiligheidstesten dan ook glansrijk doorstaan.

Zo zetten wij digitale formulieren in voor de KVK Aruba

Het ooit zo state of the art informatiesysteem van de Arubaanse KVK had een flinke vernieuwingsslag nodig. Een voorbeeld: voor het inschrijven van een nieuwe onderneming waren wel 18 verschillende (fysieke) formulieren nodig, elk bestaande uit meerdere pagina’s. Ondernemers moesten zelf navigeren door deze enorme stapel papierwerk, en deze met de de hand invullen. Eenmaal ingevuld moesten ze langs het KVK-kantoor, waar hen lange rijen stonden te wachten. Het controleren van de papieren gebeurde handmatig en uiteraard alleen tijdens openingsuren. Het gevolg; het oprichten van een onderneming nam maanden tijd in beslag. Dat moest anders!

Daarom gingen we snel aan de slag. Allereerst hebben we de oude formulieren gedigitaliseerd. Samen met CM.com hebben we toen gezorgd dat er een digitale, rechtsgeldige handtekening mogelijk werd gemaakt. Zo is het gelukt om inschrijvingen met een elektronische handtekening in het handelsregister te krijgen. Het resultaat? Waar dit eerst een maand duurde, kunnen ondernemingen kunnen zich nu binnen één dag inschrijven! Een flinke stimulans voor het laten groeien van de Arubaanse economie.

De voordelen van onze digitale formulieren

  • Mooie en overzichtelijke formulieren
  • Alles digitaal, voor een effectief en efficiënt proces
  • Responsive, dus geschikt voor desktop, laptop, mobiel & tablet
  • Duidelijke toelichting en meldingen in het formulier
  • Vraagt alleen informatie die onbekend en relevant is
  • In meerdere talen mogelijk
  • Gebruikersvriendelijke validatiemelding

Hiernaast heb je de mogelijkheid om statistieken in te zien en de effectiviteit van je formulieren te bekijken. Zo is in het beheer van je formulier snel duidelijk waar gebruikers van formulieren uitstappen. Omdat het gedrag van de formulier bezoeker niet aan een klantprofiel wordt gelinkt, worden geen privacygevoelige gegevens opgeslagen.

Jouw eigen digitale formulieren?

Ook digitale formulieren inzetten voor jouw onderneming? Neem contact met ons op.

Neem contact op