Onze cases
Onze experts werken dagelijks vol enthousiasme en passie aan allerlei uiteenlopende softwareprojecten. We hebben ondertussen ook al veel mooie producten mogen opleveren. We geven je graag een kijkje in onze projecten. Wie weet staat die van jou hier binnenkort ook tussen!
The Agent Assistant
The Agent Assistant is een spraak- en tekstherkenning service voor de klantenservice. The Agent Assistant ondersteunt klantenservice medewerkers in hun dagelijkse werkzaamheden, zoals het automatisch loggen van gesprekken en registreren van contactredenen.
Lees meer
Stichting 1nP
Begin 2022 ging voor de gehele GGZ-branche het nieuwe zorgprestatiemodel van start. Voor zorgprofessionals veranderde er veel aan de manier van dossiervoering en daarmee samenhangende administratieve handelingen. Daardoor moesten oude systemen op de schop. Een goed moment om het toch al verouderde elektronisch cliëntendossier van Stichting 1nP te vernieuwen.
Lees meer
Een vernieuwd informatiesysteem voor de KVK Aruba
Het gebruikte informatiesysteem van de KVK Aruba was flink verouderd. Om de continuïteit van hun diensten te garanderen ontwikkelde DataLeaf een volledig nieuw informatiesysteem.
Lees meer
Een feedback management systeem voor Expoints
Samen met Expoints heeft DataLeaf een tool ontwikkeld die het uitvragen en verwerken van klant- en medewerkersfeedback sneller en makkelijker maakt. Ondertussen wordt de software gebruikt voor klanten als KPN, Nationale Nederlanden en Bol.com.
Lees meer
Oscar ECD
Vanaf dit jaar, 2022, gaat het nieuwe Zorgprestatiemodel van kracht voor de GGZ. Dat brengt flinke veranderingen met zich mee. Om onder andere deze reden hebben wij een future-proof ECD voor de zorgprofessional ontwikkeld.
Lees meer