DataLeaf in tijden van Corona

Gezien het onvoorspelbare karakter van deze uitzonderlijke situatie hebben we onze dagelijkse bedrijfsvoering aangepast.

Beste klant,

Vanzelfsprekend houden wij ons aan de richtlijnen van het RIVM rondom het Coronavirus. Als gevolg hiervan en de maatregelen die onze regering heeft aangekondigd, nemen wij extra maatregelen om verspreiding van het virus tegen te gaan. Alle medewerkers van DataLeaf zullen de werkzaamheden vanuit huis voortzetten. Gelukkig zijn wel al gewend om vanuit huis te werken, omdat dit een onderdeel is van onze werkcultuur.  

Gezien het onvoorspelbare karakter van deze uitzonderlijke situatie hebben we onze dagelijkse bedrijfsvoering aangepast naar aanleiding van de aanbevelingen en adviezen. 

Continuïteit van de dienstverlening 

Onze klanten staan centraal bij alles wat we doen, dat betekent ook de continuïteit van onze dienstverlening. Gelukkig zijn we in staat om op afstand onze werkzaamheden voort te zetten. Onze werkzaamheden kunnen gelukkig gewoon doorgaan doordat we al heel lang digitaal communiceren. Door de steeds veranderende omstandigheden is het alleen niet altijd vooraf duidelijk in te schatten wat voor impact dit gaat hebben op onze dienstverlening en service.

Klantenbezoeken

We zullen contact opnemen met klanten waarvoor een afspraak is ingepland om in onderling overleg de afspraak te verzetten. Normaal gesproken ontmoeten we klanten, potentiële klanten en partners graag persoonlijk; bij jou op kantoor of op locatie bij DataLeaf. Gezien de huidige situatie zijn virtuele vergaderingen en werken op afstand noodzakelijke voorzorgsmaatregelen die helpen om ieders veiligheid te waarborgen. Om deze reden onderbreken we de locatiebezoeken tot nader order. In plaats daarvan ondersteunen we je virtueel, met hetzelfde hoge serviceniveau als tijdens de reguliere bedrijfsvoering.